Voor 23:30 uur besteld = morgen in huis!*



Ruilen en Retourneren

Ben je niet helemaal tevreden over jouw producten? Wat ontzettend jammer. Hier kan je lezen wat je dan moet doen.

Retourneren

Als de artikelen voldoen aan een aantal voorwaarden kun je deze altijd naar ons retourneren. Uiteraard betalen wij jou dan het aankoopbedrag terug. Wij willen graag van je weten waarom het pakketje retour wordt gestuurd zodat wij onze kwaliteit altijd kunnen verbeteren. Om die reden moet er altijd een retourformulier worden ingevuld. Voeg het retourformulier toe aan het pakketje zodat wij deze kunnen verwerken. Het retourformulier vindt je hier!

>>Retourformulier<<

Geen printer? Schrijf dan jouw gegevens op en stuur deze mee!

Retouradres
FashionGoals
Kerkeplaat 11
3313LC Dordrecht

Kosten en track en trace
Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Een retourlabel aanvragen bij ons is niet mogelijk. Je kunt de artikelen zelf bij een PostNL/DHL punt brengen en deze verzenden naar het retouradres. Bij een PostNL punt kan er een retourlabel voor jouw worden gemaakt. Bij een DHL punt moet er van tevoren een retourlabel online worden aangemaakt. De kosten voor het verzenden bij beide punten zijn voor jou als klant. 

Wij halen geen retours op bij een service punt! Stuur deze dan ook naar ons opgegeven adres!

Zorg ervoor dat jouw retourzending voorzien is van een Track en Trace code. Zoekgeraakte retourzendingen worden zonder Track en Trace code niet terugbetaald. Verzend je jouw pakket zonder Track en Trace code of als brievenbuspakket dan is dit op eigen risico. 

Wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd, ontvang je een verzendbedrag van de heenreis t.w.v. 4,95 euro terug op de rekening. 

Als het product niet naar wens is kan je jouw product binnen 14 dagen retourneren als deze voldoen aan een aantal voorwaarden.

Retour voorwaarden

  • Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst
  • Producten dienen ongebruikt, in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden
  • Producten mogen geen gebruikssporen bevatten
  • De retourkosten zijn voor de klant
  • Sieraden kunnen niet geretourneerd worden vanwege hygiëne
  • De kosten van de retourzending zijn voor jou als klant
  • Artikelen die gedragen en/of gewassen zijn kunnen niet meer geretourneerd worden

Als de geretourneerde artikelen niet voldoen aan de genoemde voorwaarden behouden wij het recht om de retourzending te weigeren.

Beschadigingen en vlekken 
Wanneer je jouw bestelling ontvangt, zorg er dan altijd voor dat je binnen 72 uur de artikelen controleert op vlekken en beschadigingen. Heeft jouw artikel een vlek of beschadiging bij ontvangst? Laat dit dan altijd aan ons weten binnen 72 uur via info@fashiongoals.nl. Stuur in de mail jouw klacht inclusief foto's en wij gaan dan met je meekijken. Stuur nog niet jouw bestelling retour want wij kunnen dan niks meer voor je betekenen en behandelen het dan als een normale retour. 

Vlekken of beschadigingen die niet binnen 72 uur na ontvangst zijn gemeld worden niet in behandeling genomen en worden ook niet geaccepteerd als retour!

Garantie 

  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel (steentjes, studs, fransjes, bedrukte teksten etc.)
  • Bij alle schoenen geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.
  • Wij geven geen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden)
  • Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  • Wij geven geen garantie op lussen/ haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten. 

Bij ontvangst van de bestelling dien jij binnen 72 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd stuur ons dan binnen 72 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto's van het defect. 

Terugbetaling
Wij sturen een bevestigingsmail wanneer wij je retour hebben ontvangen. Zodra wij je retour hebben ontvangen, gaan wij deze verwerken. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 10 dagen terugstorten op jouw rekening. Hiervan ontvang je een tweede bevestiging via de mail. Heb je na 10 dagen nog geen reactie ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@fashiongoals.nl en vermeld hierbij jouw ordernummer. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Pakket afhalen bij ServicePunt
Indien je hebt gekozen om een pakket naar een servicepunt te sturen, ben je zelf verantwoordelijk voor het op tijd afhalen van je pakket. Wanneer het pakket niet op tijd is afgehaald en wordt teruggestuurd, zijn wij genoodzaakt de gemaakte verzendkosten door te berekenen.

Corona
LET OP; Ben je vanwege corona niet in staat om jouw pakket op tijd weg te brengen? Dan moet je ons binnen 2 weken na ontvangst een mail sturen en dan kijken we met je mee!

Ruilen
De artikelen van FashionGoals kunnen helaas niet geruild worden. Wil je toch graag een ander artikel? Dan raden wij je aan om het artikel te retourneren en bovenstaande stappen te volgen. Je kan het artikel dat je wel wilt opnieuw bestellen op onze website.

Vragen? Neem contact op via het contactformulier of stuur een mail naar info@fashiongoals.nl