Ruilen en Retourneren

Ben je niet helemaal tevreden over jouw producten? Wat ontzettend jammer. Hier kan je lezen wat je dan moet doen.

Retourneren

Als de artikelen voldoen aan een aantal voorwaarden kun je deze altijd naar ons retourneren. Uiteraard betalen wij jou dan het aankoopbedrag terug. Wij willen graag van je weten waarom het pakketje retour wordt gestuurd zodat wij onze kwaliteit altijd kunnen verbeteren. Om die reden moet er altijd een retourformulier worden ingevuld. Voeg het retourformulier toe aan het pakketje zodat wij deze kunnen verwerken. Het retourformulier vindt je hier!

>>Retourformulier<<

Kosten en track en trace

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Een retourlabel aanvragen bij ons is niet mogelijk. Je kunt de artikelen zelf bij een PostNL/DHL brengen en deze verzenden naar het retouradres. De kosten hiervoor zijn voor jou als klant.

Zorg ervoor dat jouw retourzending voorzien is van een Track en Trace code. Zoekgeraakte retourzendingen worden zonder Track en Trace code niet terugbetaald. Verzend je jouw pakket zonder Track en Trace code of als brievenbuspakket dan is dit op eigen risico. 

Als het product niet naar wens is kan je jouw product binnen 14 dagen retourneren als deze voldoen aan een aantal voorwaarden.

Retour voorwaarden

  • Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst
  • Producten dienen ongebruikt, in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden
  • Producten mogen geen gebruikssporen bevatten
  • De retourkosten zijn voor de klant
  • Sieraden kunnen niet geretourneerd worden vanwege hygiëne
  • De kosten van de retourzending zijn voor jou als klant
  • Artikelen die gedragen en/of gewassen zijn kunnen niet meer geretourneerd worden

Als de geretourneerde artikelen niet voldoen aan de genoemde voorwaarden behouden wij het recht om de retourzending te weigeren.

Beschadigingen en vlekken 

Wanneer je je bestelling ontvangt, zorg er dan altijd voor dat je de artikelen controleert op vlekken en beschadigingen. Heeft jouw artikel een vlek of beschadiging bij ontvangst? Laat dit dan altijd aan ons weten voordat je jouw bestelling retourneert via info@fashiongoals.nl. Wij kunnen helaas retourzendingen met vlekken en/of beschadigingen niet verwerken. 

Terugbetaling

Wij sturen een bevestigingsmail wanneer wij je retour hebben ontvangen. Zodra wij je retour hebben ontvangen, gaan wij deze verwerken. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 10 dagen terugstorten op jouw rekening. Hiervan ontvang je een tweede bevestiging via de mail. Heb je na 10 dagen nog geen reactie ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@fashiongoals.nl en vermeld hierbij jouw ordernummer. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Pakket afhalen bij ServicePunt

Indien je hebt gekozen om een pakket naar een servicepunt te sturen, ben je zelf verantwoordelijk voor het op tijd afhalen van je pakket. Wanneer het pakket niet op tijd is afgehaald en wordt teruggestuurd, zijn wij genoodzaakt de gemaakte verzendkosten door te berekenen.

Corona

LET OP; Ben je vanwege corona niet in staat om jouw pakket op tijd weg te brengen? Dan moet je ons binnen 2 weken na ontvangst een mail sturen en dan kijken we met je mee!

Ruilen
De artikelen van FashionGoals kunnen helaas niet geruild worden. Wil je toch graag een ander artikel? Dan raden wij je aan om het artikel te retourneren en bovenstaande stappen te volgen. Je kan het artikel dat je wel wilt opnieuw bestellen op onze website.

Vragen? Neem contact op via het contactformulier of stuur een mail naar info@fashiongoals.nl