Voor 23:30 uur besteld = morgen in huis!*



Meest gestelde vragen

FAQ / Meest gestelde vragen

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Ik heb een pre-order besteld, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wat zijn de verzendkosten?

Waar vind ik mijn track en trace code?

De track en trace code geeft aan dat het bezorgd is, maar ik heb mijn bestelling niet?

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Waar vind ik een retourlabel?

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Kan ik mijn product ruilen?

Wie is verantwoordelijk voor de retourkosten?

Ik heb mijn product beschadigd/vies ontvangen, wat moet ik doen?

Ik had corona en kon hierdoor mijn pakket niet retourneren, wat moet ik doen?

Ik heb een bestelling geretourneerd, maar nog geen geld terug ontvangen. Wanneer kan ik dit verwachten?

Ik heb mijn bestelling laten bezorgen bij een Servicepunt, maar deze te laat afgehaald. Wat nu?