Copy of Ruilen en Retourneren

Retourneren

Ben je niet helemaal tevreden over jouw producten? Wat ontzettend jammer. Je kan jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren als deze voldoen aan onze voorwaarden!

Eenvoudig retourneren met ons portaal

Jouw retour nu eenvoudig en goedkoper retourneren via ons portaal is nu mogelijk! Volg onderstaande stappen;

1. Ga naar ons portaal via; https://fashiongoals.montareturns.com/
2. Vul je ordernummer + emailadres in en kies de artikelen die je wilt retourneren
3. Kies met welke vervoerder je jouw pakketje wilt versturen en koop jouw label
4. Print het label uit en plak op jouw pakketje en breng het naar een servicepunt. 

Geen printer? Je kan er ook voor kiezen om het pakketje te laten ophalen door DHL die een label voor je meeneemt en het op jouw pakketje plakt!

Retouradres
FashionGoals
Watermolen 3
4751 VK Oud Gastel

Kosten en track en trace
Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Een goedkoper retourlabel aanvragen bij ons is mogelijk via ons portaal.

Zorg ervoor dat jouw retourzending voorzien is van een Track en Trace code als je deze zonder ons portaal retourneert. Zoekgeraakte retourzendingen worden zonder Track en Trace code niet terugbetaald. Verzend je jouw pakket zonder Track en Trace code of als brievenbuspakket dan is dit op eigen risico. 

Als het product niet naar wens is kan je jouw product binnen 14 dagen retourneren als deze voldoen aan een aantal voorwaarden.

Retour voorwaarden

  • Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst
  • Producten dienen ongebruikt, in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden
  • Producten mogen geen gebruikssporen bevatten
  • De retourkosten zijn voor de klant
  • Sieraden kunnen niet geretourneerd worden vanwege hygiëne
  • De kosten van de retourzending zijn voor jou als klant
  • Artikelen die gedragen en/of gewassen zijn kunnen niet meer geretourneerd worden

Als de geretourneerde artikelen niet voldoen aan de genoemde voorwaarden behouden wij het recht om de retourzending te weigeren.

Beschadigingen en vlekken 
Wanneer je jouw bestelling ontvangt, zorg er dan altijd voor dat je binnen 72 uur de artikelen controleert op vlekken en beschadigingen. Heeft jouw artikel een vlek of beschadiging bij ontvangst? Laat dit dan altijd aan ons weten binnen 72 uur via info@fashiongoals.nl. Stuur in de mail jouw klacht inclusief foto's en wij gaan dan met je meekijken. Stuur nog niet jouw bestelling retour want wij kunnen dan niks meer voor je betekenen en behandelen het dan als een normale retour. 

Vlekken of beschadigingen die niet binnen 72 uur na ontvangst zijn gemeld worden niet in behandeling genomen en worden ook niet geaccepteerd als retour!

Garantie 

  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel (steentjes, studs, fransjes, bedrukte teksten etc.)
  • Bij alle schoenen geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.
  • Wij geven geen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden)
  • Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  • Wij geven geen garantie op lussen/ haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten. 

Bij ontvangst van de bestelling dien jij binnen 72 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd stuur ons dan binnen 72 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto's van het defect. 

Terugbetaling
Je kan jouw retour via het portaal volgen. Zodra wij je retour hebben ontvangen, gaan wij deze verwerken. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op jouw rekening. Hiervan ontvang je een bevestiging via de mail. Heb je na 14 dagen nog geen reactie ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@fashiongoals.nl en vermeld hierbij jouw ordernummer. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Pakket afhalen bij ServicePunt
Indien je hebt gekozen om een pakket naar een servicepunt te sturen, ben je zelf verantwoordelijk voor het op tijd afhalen van je pakket. Wanneer het pakket niet op tijd is afgehaald en wordt teruggestuurd, zijn wij genoodzaakt de gemaakte verzendkosten door te berekenen.

Corona
LET OP; Ben je vanwege corona niet in staat om jouw pakket op tijd weg te brengen? Dan moet je ons binnen 2 weken na ontvangst een mail sturen en dan kijken we met je mee!

Ruilen
De artikelen van FashionGoals kunnen helaas niet geruild worden. Wil je toch graag een ander artikel? Dan raden wij je aan om het artikel te retourneren en bovenstaande stappen te volgen. Je kan het artikel dat je wel wilt opnieuw bestellen op onze website.

Vragen? Neem contact op via het contactformulier of stuur een mail naar info@fashiongoals.nl